Ja tänään lähin vaan päivän partioleirille. Tää on tälane mässäysredu, ihmiset laulaa Singstarii. Ja mä vaan dataan. Huolettaa, et en tee oikeesti mitään muutaku istun laverilla, dataan ja syön.
Nojoo, tiistain jälkeen alotan sitte ihan oikeesti kunnon laihduttamisen, joka päivä jätän rahat kotiin ja kävelen koulusta. Piste.